Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

onsdag 16 mars 2011

Låg|prest,er,ande

Den här låten har snurrat runt i huvudet på mig idag.... :P
Jo så att idag har man lagat sallad åt ca 15 pers. Skitkul.
Beställde tid hos optikern idag också. Så att nästa torsdag blir det änn en synkontroll. Undrar hur jag kommer se ut i ett par eventuella glasögon.... förmodligen rätt bortkommen.

Bildtext:
Stora gubben: "Il y a un cafard dans mon js d'orange!" (Det är en kackerlacka i min apelsinsaft)
Lilla gubben: "SLUTA PRATA FRANSKA!"

Men det löser sej väl. Det gäller att vara optimistisk.
Delade ut vernissagekort till min utställning idag också! Det verkar vara en hel del intresserade, och det är ju inte helt fel. Hoppas de gillar vad de ser sen bara.
Men att nu ska jag äta glass.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar