Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

tisdag 15 mars 2011

Boom Bam Chockvåg

Hallooj!
Flög upp ur sängen full av positiva tankar idag. Snubblade på väg till bussen Ritade lite grann och fick ut prov med någorlunda bra resultat. Snubblade i korridoren. Sen gick dagen vidare och allt flöt på. En helt okej dag då med andra ord.


Ja, tills jag gick till skolsystern. Hörseln var det inget fel på, jag mådde allmänt bra, MEN..... (som Irving skulle ha sagt), synen var det mindre bra med. Jag såg ganska bra på vänster öga men det högra såg jag inte ens fjärde raden med. Synfel, med andra ord. Jag hatar det ordet. Det låter...fel... på något vis. Iochförsig kunde det ju vart mycket värre, jag menar jag har ju inte spetälska precis, men ändå.
Så att nu måst jag fara till optikern inom en snar framtid och kolla upp det.
Surt, sa räven.
Men iallafall, Ha det bra och tyck om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar