Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

onsdag 23 mars 2011

Framtidsdrömmar...

Häjj

Satt i bussen och halvsov imorse, när det plötsligt kom något på radion om framtidsplaneringar och yrkesval.
Då slog det mej att jag kanske borde börja fundera på sånt, jag menar, jag slutar ju högstadiet relativt snart och då kanske det vore bra med lite målsättningar. Detta är vad jag kom fram till:
1: Jag ska försöka komma in på någon mer eller mindre konstnärlig linje, för som ni kanske märkt gillar jag att rådda små seriegubbar här.... o där.
2: Sen ska jag bli reklamtecknare eller illustratör eller fristående konstnär och rita fiiint och dra in svinigt mycket pengar. $$$$
3: Funkar inte det blir jag lärare.

Sorry för att det inte fanns någon bild idag... men under tiden kan ni underhålla er med några roliga personer som spelar Minecraft på Youtube :D

Ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar