Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

fredag 25 mars 2011

Trallerallera

Halloj

Nu är det äntligen helg..... Systrarnas hundar är här eftersom de far till Vasa över helgen. Själv sitter jag hemma och möglar. Men att jag kommer väl på något att göra, om inte annat  har jag ju en helt ny skiva att lyssna på :)
Den här veckan har gått fram i ett rasande tempo, ibland känns det som om man inte riktigt hänger med.
Jo, förresten, jag var ju på synkontroll i torsdags! Det visade sig att jag trots allt inte behöver glasögon, även fast jag dock inte har perfekt syn. Mitt högra öga ser bäst på nära håll och med det vänstra är det liksom tvärtom. Jag var lite rädd att jag måste ha monokel ett tag... D:
Idag spelade vi volleyboll på gympan. Det är rätt skoj faktiskt, om man bortser från att det svider något i armarna efteråt....
Nu blir det att varva ner inför helgen och bara ta det lungt.
Imorgon kanske Heidi kommer hit, så det blir väl kul.
Men det var alltför denna gång.
Ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar