Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

fredag 15 april 2011

Don't worry be happy...

Hallojsan.

Sitter hemma och dricker äcklig hallonsaft. Idag har vart mycket att stå i, men det ska bli skönt med helg. Hade någon slags workshop i fyra lektioner för barnens litteraturdagar idag, med en lärare från Färöarna. Vi fick prova non-stop skrivning, det vill säga att man skriver utan att stanna och fundera i några minuter. Det gick faktiskt rätt bra, om man bortser från att man måste läsa upp allting sen... Men tipsen var faktiskt bra, de kommer jag säkert använda i framtiden. Sedan hade vi gymnastik med tennis, basket och handboll. Tennisen gick åt he.., basketen gick rätt okej och handbollen gick faktiskt ganska bra.. efter en stund. Mer än så har inte hänt idag, förtom att jag startat en egen minecraftserver med Max och Alexander, eftersom vi är trötta på att folk klagar på vad jag bygger hela tiden. Men mina vargar bara dör :/
Nåmen att nu lämnar jag er med några bilder, eftersom det inte varit gott om dem på senaste tiden.

 Det vackra vattenfallet Gllfoss på Island. Från en semesterresa 2008.
 Jag. Med lite längre hår än vad jag har nu.
 Träd på våran gård.
 Min hund Chaplin, som är en Engelsk Springer Spaniel. Han fyllde sju år nu i april.
 Berg i Geta.
Ett drakhuvd jag ritat med hjälp av Esbjörn Jorsäters och Todd Lockwoods bok "Teckna drakar".

Men ha det bra. Och sköt om er.

1 kommentar:

  1. Har provat non-stop skrivning, funkar bra när jag läst in mej. Och det trycker på och vill ut funkar bäst direkt när jag vaknat då flyter det på bra. Bara jag kommer ihåg att inte glömmer att äta morgonmål.
    Peter

    SvaraRadera