Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

måndag 11 april 2011

Var ligger Gamla Zeeland?

Nämen hallå där.

Jonå jag kom just hem från Bild och Form. Det var lite tomt idag, vi var bara fyra stycken.. Men att det blev en del gjort iallafall, lite tryck med något konstigt disktrase-aktigt material. Fint blev det iallafall, åtminstone de andras... Sen är det bara tre gånger kvar och sen är det finito med den här terminen. Undrar om man orkar gå flera terminer eller om man ska ge upp. Det var ju prat om att fara till Grönland (!!) nästa vår på någon konstresa. Men jag vet inte. Det är rätt kallt på Grönland..
Janå det blev lite akrylmålning också. Och kakor. Samt lite blyertsklottrande. Och kakor. Börjar få ont i magen snart.. hoppas de inte får kakhungriga gäster dit bara (>0<)

Äntligen en bild! Är på datorn där bilderna finns den här gången.. :D

Skolan idag då. Helt okej antar jag, om man bortser från att det enda jag hade att ha på fötterna var ett par gummistölar. De andra skorna blev i mammas bil.. Håller på att klottrar sönder ett A3-block som jag fick av min käre far häromdagen, men jag vet inte om det blir något vettigt av det. Kanske inte så oväntat. Historieläraren fick i nerverna på mej idag tror jag.. Jag skulle till någon mysko skolläkare på hälsokontroll, men det var försenat så jag fick gå till lektionen istället. Sen hittade jag inte mina böcker i mitt välstädade skåp... men efter någon minut kom de fram iallafall. Sen undrade läraren vart sjutton jag varit någonstans. Jag sa att jag ramlat i trappan. BÄSTA URSÄKTEN NÅGONSIN! Han frågade om jag slog mig, jag sa njanå inte så farligt. Så blev det en anmärkning mindre.. Sen skulle jag iallafall till skolläkaren och då stirrade han konstigt på mig och sa: "Ska du gå redan? Du kom ju just?? Men att jag kom mej iväg sen iallafall. Och jag hade inga större fel.

Men att nu ska jag äta müsli och gosa med min katt. Just han på bilden jo.
Ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar