Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

söndag 10 april 2011

titeln hittades inte...

Hallo!

Nu är jag hemma igen efter en tripp till Föglö. Jag var där hela långa dagen igår på en mediskurs i fågelskådning. Det gick ju rätt bra, om man bortser ifrån att jag inte kände någon (utom en person) och att det blev två och en halv timme teori och babbel men bara en halvtimme "fältstudier". Sen drog det ut på tiden rätt mycket, så mamma blev skitorolig och sen fick vi skynda till färjan fort som f...

Nu sitter jag i hemmets lugna härd och ska snart spela lite Minecraft med min sööta lilla syster. Vi fick multiplayer att fungera häromdan, så nu kan jag spela med andra också, däremot är det mindre kul när någon "skojar" (jävlas) med en.....

Jag är fruktansvärt ledsen över att jag inte kunnat få fram några bilder i de senaste 3...4... inläggen.
Men tro mig, snart får ni bilder så det räcker och blir över. :)

Men ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar