Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

onsdag 13 april 2011

Trolololo...

Tjollahopp.

Idag har jag varit till min polare Isak och spelat lite Rubberninjas. Det är ett fruktansvärt meningslöst och enformigt spel... men så otroligt beroendeframkallande! Han visade mig också lite han gjort i Minecraft, någon slags mod med flygplan och drakar! Man måste installera en hel massa skit för att få det däremot... och sådant är jag inte speciellt bra på. Tyvärr. Men att det såg väldigt roligt ut iaf..

Igår hände egentligen inte något speciellt... eller jo, vi var på någon skum teater från skolan. Den handlade om nätet och sånt, om bloggar...  ;) Men att jo, de var duktiga och jag skrattade rätt mycket. Ung Utan Pung hette de visst, från Sverige tror jag...? Sen efter teatern gick jag och min kompis Kenny runt stan en vända eftersom vi hade tråkigt. Det första vi gjorde var att gå och köpa godis! Sen gick vi till lyceét fram och tillbaka, rätt så planlöst. Men det var länge sen jag gick spontant på stan så det är ju alltid lite kul med omväxling.


Ännu en av mina tschteckningar, inspirerat av en riktig person.
Skolan idag var rätt normal. Lagade bananasplit på hemkunskapen samt spillde kakao över halva köket... Sen pratade vi om nätet på svenskan på grund av gårdagens föreställning och sen fortsatte jag dagen med syslöjd och en kokosboll. Imorgon har vi ett hälsokunskapsprov... får se hur det går :D

Men att nu blir det provläsande och kakor.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar