Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

torsdag 12 maj 2011

Certaines bandes ne peut être rompu..

*visslande ljud*

Hallå igen. Kom just hem från Bild och form, på en torsdag den här gången eftersom vi missade en gång i påskhelgen. Så jag ritade lite gubbar, sen skulle jag göra ett spännande och nytänkande akvarellteknik med maskeringsvätska (tror jag det heter). Men jag kom inte på något så jag ritade lite annat:
#1 En vegetarian med solglasögon
#2 En kinesisk fisk med horn
#3 En diktande köttätare
#4 En person på en bänk
#5 En drogad pingvin
#6 Ett fallskärmshoppande självporträtt
#7 En makulerad pensionär. Du läste rätt :)
Sen målade jag svampar. Kuul.


Janå och tidigare idag fortsatte jag med vårt svenskaprojekt (vilket jag tycker kan brinna någonstans långt borta), sedan fortsatte dagen i förvånansvärt snabbt tempo. Så att mer än så har inte hänt idag.

1 kommentar: