Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

måndag 23 maj 2011

PhotoBombs away!

Häjj

En lugn och skön helg med inget speciellt som hänt. Jag har i stort sett bara degat i solen och bsat med mina systrar. Men det är bra att ta en paus ibland och bara göra ingenting. Däremot har jag köpt nya skor! Det är inte riktigt likt mej att köpa skor, men de här behövs främst till min konfirmation om några veckor. Och sen tänker jag ha dem hela sommaren. Nå och sen har jag ritat en hel del också. Eller faktiskt rätt mycket. Jag har investerat i en massa tuschpennor för dyra pengar...

 Normalt är jag inte fullt så här emo av mig när jag tecknar. Men jag har mina stunder.






Och till sist en egobild. :D

Det var det.
Ha det bra och se upp för troll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar