Välkommen!


Halloj!

Detta är en blogg om mitt liv och mina tankar. Jag försöker så ofta som möjligt ladda upp bilder på det jag tecknat, och jag tar gärna emot feedback.

Always be awesome.

//Morgan

onsdag 11 maj 2011

Och vaar har du varit någonstans då?

Nämen ojdå.. (>.<)

Bloggkoma igen?! Jag veet, förlåt så mycket med ett körsbär på toppen. Men den här gången har jag faktiskt orsaker, och är inte lat. Eller ja, kanske lite. Men det är nämligen så att jag under helgen på något vis havererade min pappas dator och var sen dess rädd för att ens se på den. Och det är inte det enda som havererat den här veckan... Men det blir en sån här fin resumé av den längre sorten idag istället.

Fredag: Inget speciellt.
Lördag: Näh.
Söndag: Njao... morsdag och allt det där. Men jag var hos pappa då ;)
Måndag: Vanlig och trög skoldag, med en hel del slirande. Samt en hel del läxor och allmän jävlighet..
Tisdag: Lång dag med prov. Jag upptäckte att jag inte kan spela gitarr. Sedan på kvällen tog jag bussen till stan och gick på utställning på Ålands konstmuseum (Water &Waste) och ett snabbt besök på biblioteket för att se på Bild och Forms årliga utställning. Inget speciellt i år heller :)
Onsdag (idag): Lagat banankaka med bananer, haft något random svenskaprojekt, sytt handtag och slängt omkring folk på en gungställning. Ingen blev skadad, tror jag :D

Ett exempel hur min hjärna fungerar just nu. Det vill säga inte alls. (T_T)

Jo, by the way som det så fint heter, jag har hittat en riktigt bra låt. Den kan ni lyssna på. 

Men det var nog allt.
Ha det bra. Speciellt en av er.

1 kommentar:

  1. Söt o väldigt illustrerande bild :)
    Du verkar ju ha hunnit med en hel del under veckan. Låter gott med banankaka.
    Vad tyckte du om Water & Waste-utställningen? Haft funderingar på att gå o kolla in den.

    SvaraRadera